Elk kind speelt mee, kom naar de webinar!

Nieuws — 18 juni 2020

Wij dagen jou uit! Wat kan jouw organisatie of bedrijf doen om de samenspeelkansen van alle kinderen te vergroten? Kom naar de eerste interactieve webinar van het SamenSpeelAkoord op donderdag 25 juni van 9.30 uur tot 11.00 uur.

Wij, de initiatiefnemers van het SamenSpeelAkkoord, trekken met elkaar op om samen spelen voor alle kinderen, met en zonder handicap, in Nederland mogelijk te maken. We hebben in samenspeelbeloftes onze concrete bijdragen voor de komende twee jaar vastgelegd. We inspireren andere organisaties om hetzelfde te doen en dat heeft effect! Bedrijven en organisaties staan te popelen om hun samenspeelbelofte wereldkundig te maken en zo actief bij te dragen aan samen spelen voor alle kinderen.

Interactieve webinar SamenSpeelAkkoord

Maak kennis met de nieuwe beloftemakers zoals Natuurmonumenten en Gemeente Almere, en andere organisaties die overwegen een bijdrage te leveren. Inspireer elkaar en ga op zoek naar slimme verbindingen! We delen de status van onze beloften en we gaan je helpen om jouw eigen belofte te formuleren. Na afloop is er ruimte om nog even te netwerken tijdens een online koffiemomentje. Mis het niet, want het wordt een inspirerende ochtend!

Aanmelden?

Meld je aan via ilse.bakx@wijzijnzet.nl. Je ontvangt per mail een link inclusief een instructie voor de webinar. De webinar is voor iedereen toegankelijk. Heb je ondersteuning nodig van bijvoorbeeld een schrijftolk, laat het ons vooraf weten.

Tot ziens op donderdag 25 juni!

Initiatiefnemers van het SamenSpeelAkkoord

• Jantje Beton