Huidige partners

Struyk Verwo Infra 

Struyk Verwo Infra en Jantje Beton zijn  in 2013 een meerjarige samenwerkingsovereenkomst aangegaan. Naast een jaarlijkse financiële bijdrage heeft Struyk Verwo Infra op zeventig Gezonde Schoolpleinen betonnen zit-en speelappels beschikbaar gesteld en speelelementen geleverd voor het NK Stoepranden.

Struyk Verwo Infra loopt voorop in nieuwe ontwikkelingen in de wereld van publieke bestrating in beton en natuursteen en levert een bijdrage in de duurzame en veilige inrichting van onze leefomgeving. MVO is een bewuste beleidskeuze en al jaren één van de hoofdpijlers in het ondernemingsbeleid. In 2018 heeft Struyk Verwo Infra als een van de eerste een certificaat ontvangen omdat ze aan strenge milieueisen voldoen. Lees meer over onze samenwerking op de website van Struyk Verwo Infra.


Unbox Now

Unbox Now is hét inspiratieplatform waar men terecht kan voor de leukste bord- en kaartspellen.

Ontdek welk spel bij jou past, leer nieuwe spellen kennen en probeer spellen zelfs GRATIS uit met ons Print & Play concept.

Spelen is belangrijk voor jong én oud. Of je nu kind bent of hoogbejaard; spelen helpt je te ontwikkelen als mens. In ons bewustzijn zorgt spelen voornamelijk voor plezier en vermaak, terwijl spelen eigenlijk bijdraagt aan een continu leerproces van een mens; want spelen is leren. Unbox Now is onderdeel van Asmodee the Netherlands, distributeur van bord- en kaartspellen en Trading Card Games. Met een portfolio bestaande uit onder andere Pokémon, Ticket to Ride en Exploding Kittens fungeert Asmodee als merkenhuis voor tal van mooie titels.


UNIVÉ - SUPPORTER VAN SPORT

Sinds 2021 is Univé hoofdsponsor van het NK Stoepranden. Univé vindt net als Jantje Beton sporten, spelen en bewegen belangrijk. Fons Roosenboom, sponsormanager Univé: “Om gezond te blijven, je goed te voelen en mensen te leren kennen is bewegen belangrijk voor ons allemaal. Het draagt bij aan een gezond en plezierig leven. Voor jong en oud, met of zonder beperking. Univé wil als Supporter van Sport bewegen en sporten voor iedereen toegankelijk maken. Het NK Stoepranden sluit goed aan bij deze waarden.


RAAK - SUPPORTER VAN BUITEN SPELEN

Raak is een echt gezinsmerk! Voor alle gezinsleden is er een product dat gedronken kan worden.

Raak wil consumenten motiveren om te kiezen voor een steeds gezonder leefpatroon. Product intrinsiek doen we dit door de hoeveelheid suiker in onze producten te reduceren. Recente voorbeelden hiervan zijn de introductie van Raak Zero Sugar limonadesiropen. Daarnaast vinden wij het belangrijk om kinderen aan te moedigen om meer buiten te spelen en hoe kan dit nou beter om samen te werken met Jantje Beton! Daarom zijn wij blij dat wij komend jaar sponsor zijn van het NK Stoepranden.


Supermarkt Dirk

Supermarkt Dirk zette zich in 2019 door middel van een statiegeldactie in voor Jantje Beton. Bij alle Dirk-filialen in Nederland was het tussen 19 mei en 13 juli 2019 mogelijk om je statiegeld te doneren aan Jantje Beton. Dirk maakte samen met haar klanten op deze manier de buitenlesbundel voor de Buitenlesdag van Jantje Beton mogelijk. Bewegend en spelend leren is nog nooit zo leuk geweest!


Sport en spelmateriaal

Spelen en bewegen moet leuk zijn en de materialen die daarvoor gebruikt worden moeten dat stimuleren. Sport- en spelmateriaal biedt allerlei producten aan voor kinderen. Zij leveren voor Jantje Beton speelmaterialen aan scholen en speeltuinen die deelnemen aan onze projecten. Lees meer op de website van Sport en spelmateriaal


Intertoys

In 2019 zijn Intertoys en Jantje Beton een samenwerking aangegaan. De organisaties trekken samen op om zoveel mogelijk kinderen te laten spelen. De tweede landelijke donatie-actie was van 9 november t/m 24 december 2020. Hierbij kunnen klanten bij een van de Intertoys filialen of de website tijdens het afrekenen € 0,50 of meer doneren aan Jantje Beton. De opbrengst gaat naar projecten voor kinderen in kwetsbare speelposities.


Vanaf 2022 maakt iamprogrez het voor Jantje Beton mogelijk om skills, talent en passie op een leuke en speelse manier zichtbaar te maken. De gebruikte technologie die deze skills bij kinderen inzichtelijk maakt, wordt doorvertaalt naar 21-eeuwse vaardigheden & job skills. Hiermee wordt de digitale barrière doorbroken door een brug te slaan tussen online en offline skills. Deze technologische oplossing is eerder ingezet voor het project Play to Move. Hierbij kregen basisschoolleerlingen inzicht in de vaardigheden die zij bezitten na het spelen van een spelletje. Meer informatie


In contact komen met Jantje Beton?

Heeft jouw organisatie interesse in een samenwerking? We gaan graag in gesprek om te kijken welke vorm het  beste bij jouw organisatie past. Neem voor informatie contact op met Jori Paschold, Relatiemanager Werving (zakelijke markt), 06 401 883 79, j.paschold@jantjebeton.nl


Doneren